Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-06-2022, 15:37 door _Martin_

Verder stellen de klanten dat ze beiden ernstige gezondheidsproblemen hebben, waardoor zij in sommige situaties - zo ook op 2 en 3 augustus vorig jaar - niet scherp reageren. Ook kwam het verhaal van de oplichter geloofwaardig op hun over, nu hun zoon sinds een aantal jaren in financiële problemen verkeert. Geen idee hoe de klanten verwachten dat ING automatisch detecteert: - dat iemand gezondheidsklachten heeft - of iemand scherp reageert - of het verhaal van de oplichter geloofwaardig overkwam - of iemands zoon in financiële problemen verkeert Overigens wel een pluspunt voor originaliteit, je moet zulke argumenten maar verzinnen en dan ook nog serieus aandragen ^_^ Ik zou in ieder geval niet op basis van een berichtje (appje, SMS, e-mail) geld overmaken naar bekenden. Daar zou bij mij op z'n minst even een telefoongesprekje aan vooraf gaan, al is het maar om meteen even te informeren hoe het met die persoon gaat.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha