Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-06-2022, 18:48 door Anoniem

Door Anoniem: Ik word al geiriteerd wanneer ik de huur van mij garage wil betalen "u hebt in de afgelopen maand geen bedrag overgemaakt naar dit nummer, deze opdracht staat nu voor 24 uur in de hold"... Alsof ik 4 keer per week maand huur betaal ofzo? Inderdaad, moet er niet aan denken dat ik telkens zo'n melding krijg. Bovendien moeten die banken dit erg gemakkelijk kunnen spotten... Transacties als dit gaan altijd naar buitenlandse bankrekeningen of naar katvangers... en die doen dat niet voor 1 persoon alleen... Dus wanneer er binnen enkele uren, dagen of weken naar 1 bankrekening van totaal onbekende mensen diverse betalingen achter elkaar plaats vinden kan een bank dit ER GEMAKKELIJK spotten... Maar dat zij jouw bankrekening scannen is niet voor jou, dat is voor de overheid en tegen terrorisme... Niet voor de bescherming van de eigen klanten... Die hebben pech, zijn gedigitaliseerd tegen hun wil en plukken nu de vruchten van rennen in een kerncentrale met breinaalden... Doet me denken aan die case ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha