Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-06-2022, 21:05 door Anoniem

Door _Martin_: Verder stellen de klanten dat ze beiden ernstige gezondheidsproblemen hebben, waardoor zij in sommige situaties - zo ook op 2 en 3 augustus vorig jaar - niet scherp reageren. Ook kwam het verhaal van de oplichter geloofwaardig op hun over, nu hun zoon sinds een aantal jaren in financiële problemen verkeert. Geen idee hoe de klanten verwachten dat ING automatisch detecteert: - dat iemand gezondheidsklachten heeft - of iemand scherp reageert - of het verhaal van de oplichter geloofwaardig overkwam - of iemands zoon in financiële problemen verkeert Ik weet zeker dat als de bank dat wel zou doen, de mensen hier over elkaar heen zouden buitelen huilend over hoe hun privacy wordt aangetast door een computer bij de bank. Aan de ene kant wil men dat alles maar gedetecteerd wordt door algorithmes, maar aan de andere kant wil men algorithmes verbieden...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha