Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-06-2022, 18:28 door Anoniem

Door Anoniem: Wat DHL gewoon kan doen is een mailadres noemen, liefst eentje direct naar de betreffende medewerker/afdeling. Echter willen bedrijven, zo lijkt het althans en DHL valt daar ook onder, tegenwoordig niet meer zo graag dat klanten makkelijk contact kunnen opnemen. Terwijl niks zo efficiënt is als een e-mail. Klanten kunnen waardevolle feedback hebben, als die veel moeite moeten doen om al de contactgegevens te vinden... dan blijf je 'n NS. Dankzij het grote phishinggevaar zie je steeds meer bedrijven en organisaties helemaal met e-mail stoppen. Hiermee verhinderen ze ook bcc/Cc fouten die erg snel gemaakt zijn. Verder er mee eens dat bedrijven en organisaties niets te zoeken hebben op social media producten van organisaties uit de USA bij het gebruiken van persoonsgegevens. Zeker het afdwingen van Facebook op zakelijke en privè toestellen zodat werknemers bereikbaar zijn voor hun manager is totaal uit den boze.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha