Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2022, 12:29 door Anoniem

Door Anoniem: "Uit de administratie van de bank volgt dat de betalingstransactie van 19.000 euro met de RaboScanner van de klant is goedgekeurd. Volgens de bank is er daarom sprake van een toegestane betalingstransactie." en daarmee is de kous af bij een bank... zorgplicht noemen ze dat : het regeltje zegt... geloof me op termijn gaat dit heel hard tegen banken werken. ze hebben al niet zo een fijne naam de laatste jaren en vooralsnog zitten ze bij vele mensen in het 'noodzakelijke kwaad' hoekje totdat er een alternatief komt! Zo is de Rabobank heden ten dage, de klant is totaal ondergeschikt geraakt enkel om het grote geld draait het. Wat Kifid niet vermeldt is dat de Rabobank zelf ook grof nalatig is. Hoezo kun je standaard dit soort bedragen zo makkelijk overmaken? Daarnaast kun je de limieten hiervoor niet aanpassen, naar een normaal niveau binnen de Rabobank. Ook voor het pinnen en geld uit de muur halen ligt het minimum veel te hoog. Ook promoot de Rabobank volop hun applicatie gebruik, per ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha