Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2022, 15:53 door Anoniem

Door Erik van Straten: Als je een account aanmaakt, controleert PostNL dan of jij daadwerkelijk op dat adres woont? Bijvoorbeeld door een briefje met een code te sturen die je online moet invullen om je account te bekrachtigen? Om een PostNL account aan te maken en daarbij informatie te kunnen benaderen van een bepaald adres moet je details van een aantal eerder op dat adres bezorgde paketten kunnen aangeven. Dus inderdaad zo iets als je schrijft. Hoe dat moet werken als je niet regelmatig paketten ontvangt en nu ineens wel, dat weet ik ook niet. Wellicht hebben ze nu extra mogelijkheden ingebouwd ja. Overigens is die track en trace website zo wrakkig als iets. Ik heb er IT-technisch al de gekste dingen op meegemaakt. (zoals bijvoorbeeld dat er twee regels zijn met exact hetzelfde pakketnummer en dan voor datzelfde pakket een verschillende status, de een is "bezorgd" en de ander is "bezorger is onderweg". en dat dan gedurende meerdere maanden) Ik denk dat het geen goede ontwikkeling is, maar niet zozeer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha