Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-06-2022, 07:26 door Anoniem

Door Anoniem:[...] Het wordt hoe langer hoe gekker met dubbelgeparkeerde busjes van verschillende bezorgdiensten. . En ezels die pakketjes bestellen, maar op bezorgtijden zelf NIET thuis kunnen zijn. Deels mee eens. Bezorgdiensten zouden kunnen gaan "samenwerken" vwb bezorging, zodat er nog maar 1 busje op 1 of 2 vaste momenten van de dag in de straat geparkeerd staat. Vwb de "ezels": Je hebt als besteller niet altijd de mogelijkheid om de bezorgdienst of het bezorgmoment te plannen. Of er wordt geen track-en-trace gebruikt door de (3rd party) verzender. Of omdat de bezorgdienst sneller of langzamer is dan de afgesproken planning. Wat je niet weet, kun je niet dirigeren. Er er zitten nogal wat variabelen in het proces waar je als ontvanger mee van doen hebt, maar geen controle over hebt. Maar besef wel, je bent maar de ontvanger. De bezorgdiensten worden betaald door de verzender. Hij is hun klant. Niet de ontvanger. Die is het slachtoffer. Met thuiswerken is het de laatste jaren makkelijker ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha