Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-06-2022, 09:27 door Anoniem

Door Anoniem: ha ha ha wat een suggestie, de ene keer krijg je het van bol.com via post.nl, dan weer iets anders etc. gaan we nu echt die kant op dat je dus voor elke doze schuiver een account moet gaan maken (met al het gezeik dat daar bij komt kijken)? Nee. Als jij iets bestelt bij een bedrijf wat PostNL gebruikt dan krijg je op een gegeven moment een bevestigingsmail waarin staat met welke code het pakket naar PostNL gegaan is en dan kun je met die code en je postcode+huisnr op de PostNL site opvragen wat de status van dat pakket is zonder een account aan te maken. Een account hebben is handiger omdat je dan een lijstje krijgt van alle pakketten die onderweg zijn naar jouw adres en wat de status op dat moment is (afgeleverd, bezorger onderweg, niet thuis getroffen, pakket onderweg naar ophaalpunt, etc) maar dat kun je dus per pakket altijd al opvragen. Het nadeel als je geen account maakt is natuurlijk dat je dan zelf je paketten in de gaten moet houden en als je er een vergeet dan zou die in prinicipe ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha