Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-06-2022, 09:56 door Anoniem

Gisteren, 19:49 door Anoniem Eigenlijk zou de PostNL bezorger wel even moeten checken of die ontvanger wel een PostNL account heeft... Dat zou PostNL op de bezorgstaat kunnen zetten zodat de bezorger dit bij de hand heeft bij het afleveren. Indien geen PostNL account dan briefje in de bus, indien wel PostNL account dan electronische melding. Dan lijkt het probleem me voor iedereen fijn opgelost. (behalve wellicht voor degenen die vinden dat "heeft de ontvanger een PostNL account" een privacygevoelig persoonsgegeven is) Dat vraag ik me dus ook af, hoe gaat postnl er mee om als er geen digggrritale manier is om de klant te informeren!? Ik zal het wel merken , aangezien ik niet van plan ben om een account aan te maken! En dat alleen maar voor -wat is het- max. 2 minuten tijdwinst, zodat de overwerkte postbezorger 'nog efficienter' (lees: nog meer uitgewrongen kan worden om) aan 't eind van z'n/haar dienst nog één extra pakketje kan afleveren! stelletje slavendrijvers Ik stel voor om met z'n allen geen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha