Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-06-2022, 11:27 door Anoniem

Na ongeveer zes uur heeft de vrouw het contact met de oplichters verbroken om met de bank te bellen Dan weten die lui goed te lullen zeg. 6 uur lang. En het viel niet op dat je in Nederland doorgaans in het Nederlands aangesproken wordt ("High Court of Justice") Als het niet zo tragisch was, zou ik lachend over de grond rollen. Zelf deze week ook een paar robo-calls van het "High Court" gekregen op mijn mobiel. Elke keer een ander nummer. Het enige wat je kan doen is: meteen ophangen en het nummer blokkeren. En hopen dat het snel ophoudt. Als justitie iets van wil, dan sturen ze maar een brief (in het Nederlands). En dan stuur ik er wel een advocaat op af. De bank kan mijn geld op mijn bank- en spaarrekening zelf wel veiligstellen. Daar zijn ze nog steeds verantwoordelijk voor. Dat hoef ik niet handmatig voor ze te doen. Zo simpel is het uiteindelijk.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha