Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-06-2022, 12:54 door Anoniem

Door Reinder: Een "verplichting" om te videobellen betekent dus het hebben van een smartphone, plus het moeten gebruiken van een of andere app waarmee je kan videobellen, bijvoorbeeld whatsapp. Ik vroeg me dus af of in dat protocol daar ook iets over was vastgelegd, bijvoorbeeld welke specifieke app dan gebruikt moet worden (de manager die je belt zal dezelfde app moeten hebben in de meeste gevallen), en wat te doen als iemand weigert akkoord te gaan met de voorwaarden van die app (niet een hele rare gedachte, er zijn genoeg mensen zonder <willekeurige app waarmee je kan videobellen>). Het kenmerk van een prive-telefoon is natuurlijk dat je zelf moet kunnen kiezen welke apps je wel of niet wil installeren. In de echte wereld is men al een jaar of 2 geleden overgestapt van fysiek vergaderen naar meestal video-vergaderen dus dit denkbeeldige probleem speelt in de meeste bedrijven helemaal niet. Men heeft al een geschikte app om met elkaar te kunnen vergaderen, en de nodige accounts daarvoor. Dat zal vaak ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha