Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-06-2022, 13:28 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door Anoniem: Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: Als ik de Consumentenbond was, zou ik het hier niet bij laten zitten. En als ik als klant een pakket niet zou ontvangen en ook geen bericht zou krijgen dat het niet afgeleverd is, dan zou ik daar werk van maken om een voorbeeld te stellen. Als klant ontvang je GEEN pakketten! Als klant VERSTUUR je pakketten. Degene die het pakket ontvangt is GEEN klant van PostNL en kan dus ook nergens werk van maken. Die moet de verzender informeren en DIE kan er achter aan gaan. Maar dan moet ie daar wel zin in hebben natuurlijk, het is voor hem waarschijnlijk effectiever om geen pakketten meer te sturen naar mensen die met dit soort ("ik heb geen zin om een account te maken en ook niet om via de mail die jij stuurde met de pakketcode naar die site te gaan en nu heb ik mijn pakket gemist") verhalen komen. Dit laat zien dat jij het begrip "klant" te beperkt opvat. Een klant is niet alleen iemand met wie een bedrijf een bindend contract heeft afgesloten. Het is precies ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha