Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-06-2022, 16:13 door Anoniem

Door Anoniem: (..) Wel makkelijk zo, digitalisering eerst door onze strot proppen, daarna ontdekken dat fraude en de bestrijding daarvan behoorlijk duur is en dan alles maar doorrekenen op de klanten om dat de slachtoffers de rol krijgen om hun eigen bankmedewerker te zijn. Een bank is geen bank meer als jij zelf je geld moet bewaken (internetbankieren) Dè analyse in een notendop! De banken zijn er kortom in geslaagd om de risico's van hun businessmodel steeds meer bij de eindverbruikers/ de klanten neer te leggen. Een socialisering van risico's en een privatisering van de winsten. Geraffineerd. En het wordt steeds erger, want er moeten steeds meer inspanningen (lees: investeringen) geleverd worden om de toenemende kwetsbaarheid van het online geldsysteem te mitigeren. Fijn als je voor deze investeringen de klant kunt laten opdraaien omdat het om "de veiligheid van Uw geld gaat". Dit is de reden waarom ik niet internetbankier; wat "natuurlijk" ook steeds duurder wordt, want ja, semi- analoog bankieren ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha