Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-06-2022, 17:59 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door Anoniem: Hoho dit is niet MIJN opvatting, dit is de opvatting van PostNL! Dit is hoe ze reageren als je het waagt om als ontvanger te klagen over de bezorging. Opsodemieteren, u bent geen klant van ons, dat is waar de reactie op neerkomt. Oké, dat was me niet duidelijk. Dan zijn we het op dit punt eens. Ik heb zelf met verschillende bezorgers gebabbeld, die deden van alles wel of juist niet, soms als oplossing voor zichzelf, soms om een klant van dienst te zijn. Bij mij deden ze in een bepaalde periode aangetekende brieven door de bus zonder dat ik ervoor getekend had. Ik hoorde achteraf dat ze dat deden om mij te helpen. Dan zetten ze zelf een krabbeltje op hun tablet. Dat was voor hen natuurlijk ook makkelijk - poststuk afgeleverd, prestatie behaald. Toen ik zei dat dat voor mij niet handig was, deden ze het daarna weer anders, omdat er goed contact was. Maar het is natuurlijk een zooitje als zelfs aangetekende poststukken niet meer correct worden afgehandeld. De gekte van al die pakketten die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha