Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-06-2022, 20:20 door Anoniem

Door Anoniem: Door _Martin_: Wat een vreselijk suggestief en vooral incompleet artikel is dit, zeg. Bij het lezen van dit artikel krijg ik de indruk dat ik verplicht een account moet aanmaken en een app moet downloaden. Dit is echter totaal niet het geval! Je kunt nog steeds op de (voor velen) bekende manier met track & trace je pakketje volgen. Daaraan verandert helemaal niets. Zie: https://www.postnl.nl/campagnes/online-pakket-volgen/ Oké, mensen die rekenen op een briefje in de bus, hebben een probleem. Dat gebeurt straks niet meer. Over dat laatste probleem gaat het artikel nou juist. Mensen die niet weten dat er iets naar ze verstuurd is en daar dan ook geen bericht over krijgen, en dus niet weten dat ze iets moeten ophalen omdat het anders retour afzender wordt gestuurd. Dat is gewoon pure wanprestatie van PostNL en een soort afpersing om mensen aan de digitale speen te dwingen. Als ik niets besteld heb, accepteer ik ook geen aangeboden artikelen. Dus waarom zou ik een briefje nodig hebben.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha