Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2022, 13:53 door Anoniem

Door Anoniem: Prachtige stickers! Dit ga ik op het werk ook gebruiken Mbt de achterste van de twee stickers: ABN AMRO stuurt nu voortaan Coaches op pad om (potentiele) klanten te adviseren en te helpen met hun bankzaken. Reden: er zijn steeds minder bank-filialen waar klanten terecht kunnen. (Want banken heffen die op) Dus: "Bankmedewerker aan de deur? Dan is het (helaas) niet altijd een fraudeur!" Met dank aan de banken om deze verwarring te faciliteren. Vroeger wist je dat de persoon achter de balie van een bank-filiaal een bankmedewerker was. Tegenwoordig moet je van alles extra controleren, en zelfs dan loop je nog een risico een fraudeur voor je te hebben. En laat het nu net de kwetsbare groepen zijn, die zo'n bankmedewerker nogal eens nodig hebben. En dus meer risico lopen met zo'n fraudeur in aanraking te komen. (of geen bankzaken meer kunnen doen)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha