Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-07-2022, 11:39 door Anoniem

Zojuist mijn postnl account verwijderd. Ik heb persoonlijk geen enkele problemen met dat berichtgeving bij voorkeur digitaal gaat maar waar ik wel problemen mee heb is het verplicht stellen van een smartphone applicatie voor bezorgtijd of adres wijziging. Adres wijziging en bezorgwijze kan blijkbaar ook niet meer via een normale computer aangepast worden alles moet met de app. Even opgesomt wat de applicatie op je telefoon *kan* verzamelen volgens hun eigen privacy uitleg. Adverteerders informatie - Bestel geschiedenis Contact informatie #Fysieke adres #E-mail adres #Naam Persoonlijkgelinkte analytische informatie - Bestel informatie Contacten telefoonboek Contact informatie #Fysieke adres #E-mail adres Zoekgeschiedenis app + postnl site Gebruiks data Unieke identifiers #User ID #Device ID Product personalisatie Contact informatie #Fysieke adres #E-mail adres Unieke identifiers #User ID Niet persoonlijk gelinkte informatie - Diagnostische informatie Overige verzameling - Fotos & Videos Device ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha