Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-07-2022, 13:22 door Anoniem

Door Anoniem: Nou is mij iets soortgelijks gebeurd onlangs bij een bestelling bij Coolblue. De verzegeling van de doos bleek doorbroken (ik had dat bij de aflevering op mijn adres niet gezien, maar zag dit pas bij het uitpakken). Gelukkig was de inhoud er nog, dus daar waren er geen problemen. Maar zo te zien zijn er personen actief die deze pakketten openmaken voordat dit bij de consument terecht komt. Coolblue bezorgt toch zelf? Tenminste hier in de stad wel. Misschien dat ze dat op meer afgelegen plaatsen niet doen ivm de hogere kosten? Bedenk dat "het recht om spullen zonder reden terug te sturen" wat wij zo fijn als consumenten gescoord hebben ook het nadeel inhoudt dat je wel eens iets kunt krijgen wat iemand anders al heeft opengemaakt en terug gestuurd. Dit wordt bij Coolblue als er ook maar enige schade aan is wel met korting verkocht in een apart hoekje van de winkel, maar ik kan me voorstellen dat als het alleen maar open geweest is en er niks aan te zien is, het gewoon bij "nieuw" gaat.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha