Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-07-2022, 21:56 door Anoniem

Door tvlsecu: Hi allen, Hopelijk kan iemand me verder helpen met het volgende: Wij monitoren en analyseren de quarantaine mailbox en door gebruiker gerapporteerde phishing regelmatig. Nu is er een geval waarbij een nieuwe medewerker na één week (!) al spam/phishing ontvangt. Dit zou onmogelijk door een datalek o.i.d. kunnen komen als het om zo'n korte tijd gaat, zou je denken. Heeft iemand een idee wat hier nog meer een oorzaak van zou kunnen zijn? Mvg, Je moet woordenboek aanvallen niet uitsluiten , zo uniek zijn namen meestal niet . jansen@bedrijf is al heel snel de lul, ook al is hij net nieuw. Als je zicht hebt op mailserver logs kun je eens een tijdje kijken wat er allemaal geprobeerd wordt aan te bieden aan mail. Of als je domein een catch-all adres heeft (alle mail aan het domein accepteren en datgene wat geen bestaande mailbox is dumpen naar een speciale mailbox/folder ) - dan zie je soms ook een enorme hoop ruis van deels typo's , spammers, ex-medewerkers die op mailinglisten zaten die de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha