Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-07-2022, 00:12 door Erik van Straten

Door Anoniem @14:50: Alleen even zeggen dat ik je geduld om vaak zo'n uitgebreide en prima uitleg te schrijven bewonder . Al te vaak parels voor de zwijnen, maar applaus dat je het doet. Dank! Het is overigens ook een stukje eigenbelang, ik hou mezelf scherp en al schrijvende kom ik soms tot verrassende inzichten (o.a. voor security awareness). Door Anoniem @18:42: Toch blijf ik het een zwakte bod vinden dat de ING-app alles valideert met dezelfde 5 cijferige pincode. Kun je dat niet sterker instellen? (zelf zit ik niet bij ING). ING had dan beter een aparte/gescheiden validatie kunnen invoeren met een aparte nummer-generator (hardware) icm de bankpas. Dus los van de ING-app op de telefoon. Dat zou ik veiliger vinden. Elke keer een andere code om mee te valideren. Ik heb zo'n kastje bij m'n Triodos rekening, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen geen zin hebben om dat ding mee te nemen om buitenshuis (o.a. op vakantie) geld over te kunnen maken of het banksaldo te kunnen bekijken. En zo'n kastje is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha