Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-07-2022, 11:21 door Anoniem

Door Anoniem: Toen ik jaren geleden de ING app ging gebruiken, toen moest ik twee verschillende codes aanmaken. De eerste code was voor het inloggen en de tweede code voor het accorderen van wijzingen.(betalingen, aanpassen limiet etc.) Je zal de limiet van de app bijvoorbeeld op 50,00 kunnen zetten. Wanneer je je telefoon dan kwijt bent kunnen ze maximaal 50,00 kunnen overboeken. Willen ze meer overschrijven dan moeten ze eerst 4 uur wachten voordat het limiet is verhoogd. Wanner we en dagje weg gaan maak ik vaak foto's met mijn telefoon daarom zal ik dan ook wel merken dat hij weg is voordat deze 4 uur om zijn. (dit kan voor anderen anders zijn). Om de app extra te beveiligen zal je het zo kunnen instellen via een andere app dat deze ing app alleen is te openen wanneer je de wachtwoord van de andere app invoert. (voor mijn gevoel is dat veiliger maar ben geen icter dus ik weet niet of dit ook werkelijk zo is) Wanneer je het zo instelt zal de persoon die iets met de app wil doen wat niet de bedoeling is de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha