Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-08-2022, 11:26 door majortom

Door Anoniem: pffff. Veel kantoren gesloten. Alles liefst via beeldbellen als communicatiekanaal (tegenwoordig wordt het wat deftiger "beeldbankieren" genoemd). Als je de app niet gebruikt, zoals ik, valt die optie ook af. Heb daar ooit een hele discussie over gevoerd met ABN ivm het omwisselen van mijn bankpas. Op de vraag of beeldbellen niet gewoon via de PC kon werd negatief gereageerd. Ik moest dan maar naar een kantoor komen (dichtsbijzijnde kantoor voor mij dat ook open is op zaterdag zodat ik niet een vrije dag hoef op te nemen) is tegenwoordig 40 kilometer verderop. Dat, inclusief het feit dat ik dan ook nog eens betaald moest gaan parkeren, werd toch wel een heel duur nieuw bankpasje. Gewoon opnieuw gebeld, kreeg een ander uit het call center aan de telefoon, en ineens kon het gewoon telefonisch.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha