Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-08-2022, 15:51 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Hoooogste tijd dat telecom providers hiervoor aanspraakelijk gesteld worden.En dat ze hun zaakjes eens goed gaan regelen. Ik werk in de telecom business, Als telecom partij check je op ongeldige ANRs nummers die binnen komen. maar als er een geldig ANR binnenkomt heb je voor de rest geen mogelijkheid om te controleren of het echt die persoon is. Het SIP protocol voorziet daar niet in. Al heb je natuurlijk allerlei andere fraude detectie systemen die controleren op ongebruikelijke patronen, maar 100% voorkomen is zeer lastig. Daar zou je wel eens wat meer over mogen vertellen... Op IP-nivo weet je op welke poort van je router welk netwerk hangt, en als het source-adres van een pakket anders is dan het netwerk dat je verwacht, is er iets niet in de haak. Werkt dat in de telefonie-wereld anders? Is het nummer dat in de display van de ontvangende kant terecht komt in geen enkele wijze gerelateerd aan wat de telco zelf binnen ziet komen? Er moet ongetwijfeld een rekening gestuurd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha