Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-08-2022, 11:37 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Quink: Er wordt in deze proef (gemakshalve) voorbij gegaan aan het feit dat niet iedereen een betaalpas heeft die contactloos functioneel is. Hoezo "er wordt aan voorbij gegaan"??? Dat is toch eigen vrije keuze om die mogelijkheid niet te hebben? Je hebt pas een punt als zou blijken dat een dergelijke "betaalpas waarbij contactloos is uitgeschakeld" WEL werkt in het OV. Ik ben hier niet om punten te scoren. ;-) Ik kan niet spreken voor andere bankinstellingen, maar bij de ING is het zo dat een nieuwe betaalpas - dus niet bij vervanging van de oude - standaard geschikt is voor contactloos betalen en er geen opt-out meer is. Voor alle duidelijkheid: je kunt het niet meer uitschakelen. Bij vervangen exemplaren van een vorige betaalpas waarvan de contactloze functie was uitgeschakeld, is het weer zo dat eenmaal uitgeschakelde contactloze functie niet meer ingeschakeld kan worden. Met betrekking tot je laatste opmerking interesseert mij wel hoe het mogelijk zou kunnen zijn dat mijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha