Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-08-2022, 18:58 door Anoniem

Door Anoniem: Mijn probleem is, dat als ik de pas zou verliezen of ergens zou laten liggen, iemand die de pas zou vinden er gewoon betalingen mee zou kunnen doen tot het moment dat ik er achter kom dat de pas niet meer in mijn bezit is. Met mijn "gewone" pas is dat onmogelijk (want pincode) en dat vind ik een veel prettiger gevoel. Zorg eens dat je goed op de hoogte bent voor je conclusies trekt. Iemand anders heeft al aangegeven dat contactloze betalingen aan een maximum gebonden zijn. Het opgetelde bedrag van opeenvolgende contactloze betalingen kan maximaal €100 zijn. Ga je daar overheen dan moet de pincode worden ingevoerd. Een dief die de pincode niet kent kan daardoor nooit meer dan €100 contactloos betalen. En hierbij geldt geen eigen risico: banken vergoeden deze schade. Voor andere schade ben je gedekt vanaf het moment dat je de bank hebt gebeld. Zorg daarom dat je het telefoonnummer om je pas te laten blokkeren in je telefoon hebt staan. Het invoeren van een pincode is ondertussen ook niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha