Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-08-2022, 17:03 door Erik van Straten

Door EenVraag:Ik bedoel in dit geval MailChimp. Die overigens een waardeloze helpdesk hebben. What's in a name (pay Peanuts, get Chimps) - dat hadden klanten van MailChimp (waaronder DigitalOcean) natuurlijk ook eerder kunnen bedenken. En klanten van MailChimp en/of DigitalOcean hadden wellicht duidelijker contracten moeten afsluiten. Door EenVraag: Het gaat om hacking vanuit het ict-bedrijf zelf. [...] Zijn hiervoor (internationale) richtlijnen zodat gebruikers kunnen nazien waardoor een bepaalde server/hosting binnen een bedrijf niet werkte? Er bestaan wel nationale en internationale richtlijnen waarin "insider threats (naast "ketenafhankelijkheden") geadresseerd worden, en voor sommige organisaties bestaan er vergaande verplichtingen om maatregelen te nemen, waaronder preventie (zoals screening, VOG) en detectie plus mitigerende maatregelen (zoals restricties en sancties). Als MailChimp zou claimen (ik heb geen idee of dat zo is) dat zij bijvoorbeeld ISO 27001 gecertificeerd zijn, dan moeten ze een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha