Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-08-2022, 21:03 door Anoniem

Door Anoniem: Toch blijft dit onhandig van de bank om mensen te bellen. Dit opent namelijk de deur voor criminelen want het kan echt de bank zijn. Persoonlijk zou ik als de bank mij belt het gesprek direct beëindigen want ik weet niet of het echt de bank is. Verder kost het tijd om het blokkeren van de rekening telefonisch aan te kondigen. Gewoon direct blokkeren bij verdachte omstandigheden. De rekeninghouder zoekt dan zelf wel contact met de bank. Goed dat jij het beleid niet bepaald. Ik zou ZWAAR pissed geweest zijn als ze zonder iets te melden mijn examen boeking/betaling geblokkeerd hadden ,en mij dat laten ontdekken doordat mijn boeking niet door kwam en ik mijn kans kwijt was. (Ik heb inderdaad eens een belletje gekregen voor zo iets - "klopt het dat U zojuist bedrag x betaald hebt aan <org y> " met een verder heel stille CC ). "Alleen maar" in het restaurant staan met een geblokkeerde kaart is ook al geweldig . Vooral omdat _de_blokkeren echt niet telefonisch gaat gebeuren . Als het verdacht ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha