Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-08-2022, 05:25 door Anoniem

Door Anoniem: Ik zou zwaar pissed zijn als bij verdachte transacties de bank niet direct de boel blokkeert maar tijd gaat verliezen met telefoneren. Dat doen ze ook niet. Ze blokkeren je pas en daarna bellen ze je om te laten weten dat ze je pas hebt geblokkeerd, dat je een nieuwe krijgt etc. Wist je dat een bank niet één persoon is die alleen maar dingen na elkaar kan doen? Er werken een heleboel mensen, en die kunnen verschillende taken parallel uitvoeren. En wist je aan de bulk van de taken die banken uitvoeren helemaal geen mensen te pas komen? Banken hebben al vele tientallen jaren de meeste verwerkingen volledig geautomatiseerd. Als een bank niet constant ver achter de feiten aan wil lopen (wat duur zal uitpakken) zullen ze bekende en goed herkenbare patronen dat er iets verdachts gaande is volautomatisch herkennen en ook volautomatisch afhandelen. Als bijvoorbeeld ergens ontdekt wordt dat er met een geld- of pinautomaat is geknoeid zal het blokkeren van de passen die recent in aanraking zijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha