Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-08-2022, 20:09 door Anoniem

Mensen vergeten vaak dat ze geen klant zijn van de bezorgdienst maar dat dit de afzender is. Zolang het pakket niet ontvangen is dan is de afzender ten alle tijden verantwoordelijk. De ontvanger moet dus geen contact opnemen met de bezorgdienst maar een niet ontvangen pakket bij de afzender melden. Daarom betaal ik alles wat ik online koop met een creditcard. Als ik mijn spullen niet ontvang en de afzender gaat moeilijk doen dan maak ik er een betwiste afschrijving van en mag de afzender het met de creditcard maatschappij gaan oplossen. Ik heb mijn geld dan vaak al terug. Ik accepteer ook geen pakketten voor buren meer want je bent dan het werk aan het doen van de bezorger die ervoor betaald krijgt. Soms komen ze met 10 pakketten of ik die voor de buren kan aannemen. Als je dan nee zegt worden ze boos, vooral degene van een bepaalde bevolkingsgroep kunnen slecht tegen een nee. Maar dat zijn dan ook degenen bij wie het vaakst pakketten 'kwijt' raken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha