Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-09-2022, 22:20 door Anoniem

Door Open source gebruiker: Het is onbegrijpelijk dat ze nu een risico ontdekken, dat in augustus 2024 pas opgelost hoeft te zijn. Het zou toch meer dan verstandig zijn om vanaf nu alle omvormers te controleren, indien van toepassing meteen het probleem op te lossen. Ja dat zei ik al, zo rolt Agentschap Telecom. Ze nemen geen maatregelen die de markt verstoren. Ze hopen dat het vanzelf voorbij gaat. Net als met die radiostoring: eerst kwamen de zendamateurs met 'die spullen storen', toen zei men 'jullie moeten storing accepteren, het is geen storing het is hinder'. Toen kwamen de luchtvaart en politie met 'wij hebben storing', toen gingen ze eerst een paar jaar onderzoek doen en kwamen ook bij die panelen uit, en gingen vriendelijk aan de fabrikant vragen om er wat aan te doen. Niet de spullen verbieden ofzo. En de fabrikant zei 'dat kost ons veel geld, dat gaan we niet doen'. En ging zelfs een proces aanspannen wegens schade. Zo zal het met deze kwetsbaarheden ook wel gaan: de fabrikant procedeert ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha