Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-09-2022, 17:05 door Anoniem

Door Anoniem: Door _Martin_: "Helaas heeft deze back-up niet goed gefunctioneerd. Er wordt uitgebreid onderzoek gedaan naar de oorzaak hiervan, maar het lijkt erop dat dit komt vanwege een fout in de software. Meerdere systemen werkten hierdoor niet meer", aldus ProRail in een verklaring destijds. Er is een verschil tussen een back-up maken en een back-up testen zodat je zeker weet dat een back-up correct functioneert. Die fout in de software had met een testrondje (geautomatiseerd of handmatig) gewoon naar voren moeten komen. Ze hebben waarschijnlijk de aanname gedaan dat het wel zou werken. Assumption is the mother of all f***ups :-) Je maakt nu toch ook een aanname, dat ze niet getest hebben! Jullie doen nu, lijkt me, de aanname dat het een back-up betreft i.p.v. een redundant systeem waarvan de failover niet gewerkt heeft.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha