Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-09-2022, 14:59 door Anoniem

Zonder de toegewezen IP ranges en domeinen te weten waar de VPN middels verloopt kan niemand hier antwoord opgeven. Als provider kun je je inschrijven bij de Smart Network Data Service van Microsoft onder https://sendersupport.olc.protection.outlook.com/snds/ Daarbij na eenmalige verificatie van lease van IP wordt je op de hoogte gehouden over de reputatie van de IP ranges volgens Microsoft alsmede de info gebruiken voor escalatie naar hun toe. (wat weken kan duren) Als niet de eigenaar van het IP ben je aangewezen op de publieke IP reputatie diensten om een beetje inzicht te krijgen. Bijvoorbeeld https://www.abuseipdb.com/ en https://multirbl.valli.org/ Meer kun je niet doen zonder IP lease time aan te passen (als dat een mogelijkheid is) als je niet zelf de IP's en VPN bezit. Dit moet je escaleren dan naar je inkoop kanaal. Of je moet voor alle losse IP' de formulier procedure doorlopen middels https://sender.office.com/ En als provider regel je dat dan weer via ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha