Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-09-2022, 23:24 door Briolet

Door Anoniem: en iets verder op: Ze erkent ook dat het in beide gevallen kan misgaan. Bijvoorbeeld als de postbode het stuk in de brievenbus doet en de ontvanger de ontvangst ontkent, Dan is het aangetekende stukl dus niet op de juiiste manier afgeleverd (de juiste procedure wordt niet gevolgd), en heeft de postbode (en in het verlengde daarvan Post.NL en de afzender) een probleem. er is dan geen bewijs dat het stuk afgeleverd is. Dat het niet op de juiste manier is afgeleverd is toch juist de essentie dat het soms mis gaat. Wij sturen veel aangetekende post en dan merk je dat dit toch af en toe mis gaat. Een paar weken geleden hadden we nog een ontvanger die niets ontvangen had, maar via de tracking code werd beweerd dat het afgeleverd was er ervoor was getekend. Via de handtekening bij de tracking code en heel veel gebel met de helpdesk, kwamen we er achter bij welk verkeerd adres het aangeboden was. Dat pakje kon uiteindelijk terug gehaald worden en bij de goede ontvanger afgeleverd worden. Ook in ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha