Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-09-2022, 16:38 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Hoe moet dit gaan werken voor mijn schoonmoeder die geen mobiel heeft?? DigiD kan ze ook alleen maar gebruiken met hulp. Terug naar papier dan maar. Gelukkig kan dat i.t.t. het vaak gehoorde geroep en geschreeuw "Eenmaal digid, altijd digid." Ik was een uurtje geleden ingelogd op DigiD om eens te kijken of ik de SMS controle ooit had geactiveerd voor de belastingdienst - ben daar helemaal niks wijzer van geworden overigens!(*) - en op de landingspagina stond voor zover ik mij kan herinneren helemaal onderaan de knop: DigiD annuleren of opzeggen o.i.d. https://mijn.digid.nl/home (*) De ambtenaren bij de belastingdienst of de functionarissen van Logius broddelen momenteel maar wat in totale verwarring ;-) want ik werd van het kastje naar de muur doorgelinkt, echter kwam maar niet op een pagina van de belastingdienst waar ik SMS controle kon instellen. Wél op een pagina om in te loggen via de App. (grinnik) Of ik moet stellen: Nu breekt mijn klomp: ik moet dus eerst aan de App om van daaruit ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha