Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-09-2022, 18:16 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Dat zien we volgend jaar dan wel weer, of het lukt met die vaste telefoon. Dan kan de belastingdienst alvast wat ervaring opdoen hiermee, zodat ik niet een testgeval zal worden. Misschien koop ik zelfs mijn eerste iPhone hiervoor. Wie weet. Want dat is zo makkelijk. Het heeft altijd al gewerkt op de vaste lijn. Zoals bij mijn telefonische afspraak voor de corona vaccinatie. Voor de eerste keer nam mijn vriendin op die toevallig bij mij was. En voor de tweede keer ging het zo snel en hing de computer weer op, dat ik er niets aan had. Kennelijk was mijn vaste telefoonnummer gebruikt als mobiel nummer bij het maken van de telefonische afspraak en stuurde de computer mij een herinnering voor de afspraak. Ik ben dyslectisch, dus ik gooi snel cijfers door elkaar. Maar zoals ik al zei, we zullen zien en andere mensen mogen het systeem beta testen voor ik mijn aangifte doe in maart. Gelukkig vroeg de belastingdienst dit jaar maar een keer om mijn DigiD code, in plaats van twee keer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha