Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-09-2022, 23:18 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Quink: Ik was een uurtje geleden ingelogd op DigiD om eens te kijken of ik de SMS controle ooit had geactiveerd voor de belastingdienst - ben daar helemaal niks wijzer van geworden overigens! Ik begrijp jouw probleem niet helemaal: de SMS-controle stel je niet in voor een bepaalde website (belastingdienst bijvoorbeeld) maar voor het gebruik van DigiD zelf. Daarvoor moet je dus nooit bij de website van de belastingdienst zijn, maar in de Mijn-omgeving van DigiD, waar je dit kunt instellen. Ik gebruik altijd de app, maar ben zojuist even ingelogd in Mijn DigiD met gebruikersnaam/wachtwoord en SMS-code (die had ik al ingesteld voordat ik de app ging gebruiken) en inderdaad: een heel menu met schakelaars, w.o. het instellen van de SMS-code. Let wel, deze SMS-code geldt dan automatisch voor alle websites waarmee je met DigiD inlogt. Ah, je schrijft: zojuist. Wel dan concludeer ik dat ze hard aan het overwerken zijn. Ik was op de inlogpagina van de belastingdienst rond 09:00 ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha