Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-09-2022, 07:22 door Anoniem

Door Anoniem: Ken je de term: shelf-space marketing? In fysieke winkels is dat heel normaal, maar bij Apple is het nu verboden. Dat is totaal niet waar het hier om gaat. Ten eerste is een app-store geen supermarkt waar één aanbieder (de supermarkt zelf) artikelen inkoopt en doorverkoopt aan klanten. Het is een platform waar de makers van de producten zelf hun producten kunnen aanbieden aan klanten. Ten tweede gaat het hier niet om het beïnvloeden van hoe goed die verschillende producten opvallen tussen de andere producten (dat is shelf-space marketing) maar om iets volkomen anders. App-aanbieders betalen Apple al om hun app in de app-store te zetten, namelijk $99 per jaar. Apple eiste tot nu toe echter ook dat het betalen van de dienst waar die app toegang toe geeft via Apple liep. Dat is zoiets als via het platform van bol.com een simkaart kopen van een telecomprovider en vervolgens verplicht zijn om alle betalingen (abonnementsgeld of opwaarderen) via bol.com te doen in plaats van rechtstreeks aan de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha