Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-10-2022, 12:35 door Anoniem

Allemaal leuk best en aardig, maar tegenwoordig moet je op veel websites verplicht je nummer invullen. Dat wordt vervolgens verkocht en doorverkocht. Ook is het mij opgevallen dat sinds in bij de KvK ben ingeschreven, dit soort telefoontjes tien keer zo erg is geworden. Vanaf vorige week ben ik al wel 30 keer gebeld, als het niet meer is geweest. Vanochtend alleen al 3 keer. Het begon eerst met de standaard +44 nummers, maar die weigerde ik. Maar ze belden dan direct daarna met een Nederlands mobiel nummer er achteraan. Stelletje brutale snotapen starten het gesprek ook nog eens met mijn voornaam, of ik nu reageerde of niet. Dus ze moeten ergens mijn gegevens vandaan gekocht of gejat hebben. En ze blijven doorgaan, wat je ook zegt. Of je nu vriendelijk bent, of hen de huid vol scheld. Of je nu aangeeft geen Engels te spreken en gewoon in het Nederlands blijft praten of niet. En het interesseert ze ook geen zier dat het nu verboden is om zonder toestemming te bellen. Of het nu een callcenter is die wat wil ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha