Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-10-2022, 13:38 door Anoniem

Door EenVraag: Ik wil een probleem naar voren brengen dat mogelijk veelvuldig voorkomt. Het gaat om hacking vanuit het ict-bedrijf zelf. Dit kunnen kleine problemen zijn waardoor 1 gebruiker bijvoorbeeld een form niet goed meer kan invullen en een app waardeloos wordt. Als een slachtoffer werk maakt van dergelijke hacking dan wordt het vaak afgedaan als een bug of een ander soort storing. Maar het is niet altijd zeker dat deze bugs niet (min of meer) opzettelijk worden gecreeëerd. Zijn hiervoor (internationale) richtlijnen zodat gebruikers kunnen nazien waardoor een bepaalde server/hosting binnen een bedrijf niet werkte? Ik heb wel meegemaakt dat ICT bedrijfjes rogue zijn (ons vermoeden wat buitenlandse inlichtingen) en als beheerder dus overal lekker informatie kopieren en backdoors planten maar alleen op het moment dat er iets moest gebeuren En verder deden ze gewoon hun ICT zorg werk.... Het is heel makkelijk voor ICT bedrijven om dus erbij spionage werk te doen. Ze hebben overal toegang ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha