Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-10-2022, 18:50 door Anoniem

Door Erik van Straten: Ik vraag mij af hoeveel sceptici geweigerd hebben om zich door MarketResponse te laten interviewen (ik had dat niet gedaan). En dus wat de resultaten van zo'n onderzoek waard zijn (los van gegoochel ook bekend als statistiek). Gegevens over jezelf delen betekent risico's voor jou die je zelf nauwelijks of niet kunt inschatten, terwijl de voordelen voor jouzelf of "de gemeenschap" vaak minimaal zijn. Exact de zelfde vraag. hoe kun je onderzoeken waarom mensen die pertinent geen informatie digitaal delen dit doen. Deze doelgroep bereik je voor geen meter. Dus dan moet je de vraagstelling aanpassen naar Waarom bepaalde groep mensen weinig informatie digitaal willen delen. En daarmee veranderd ook de onderzoek groep Heb de zelfde onzin zelf meegemaakt met CBS die hadden me uitgenodigd voor een buurt onderzoek. Na drie herhaal brieven en kans maken op een kadobon kreeg ik een andere in de bus met de vraag of ik wou invullen waarom ik niet mee wilde werken aan het onderzoek. Uiteraard ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha