Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-10-2022, 14:40 door Anoniem

Onlangs ben ik begonnen met werken bij een nieuwe werkgever. Daar is een mailadres gekoppeld aan mijn werkaccount. Dat mailadres bevat mijn geboortenaam. Ik wil die naam echter niet gebruiken voor mijn werk. Ik gebruik op mijn werk, in mijn zakelijk netwerk, en óók bij al mijn eerdere werkgevers namelijk al bijna 20 jaar een andere (eveneens wettelijke) naam: de naam van mijn man. Onder die naam ben ik bekend. Ik heb gevraagd om mijn mailadres aan te passen. Maar dat doen ze niet. Te ingewikkeld, technisch is dat lastig, want het is een geautomatiseerd proces, en er gaan klaarblijkelijk veel vrouwen scheiden, want ook dát argument is gevallen. Ze willen uniformiteit, dus: allemaal de geboortenaam in het mailadres. Lekker makkelijk. Er kon wél een tweede mailadres aan mijn account worden gehangen, zodat ik daar mee kan mailen. Maar in de praktijk kan nog steeds het gehele bedrijf mijn geboortenaam zien in het adresboek (want dat is niet aan te passen, dus daar zien ze altijd mijn eerste mailadres en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha