Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-10-2022, 17:11 door ShaWormHa

Door Anoniemr: - Wat is het belang van het bedrijf: "Ehh, vrouwen scheiden soms en dan moeten we het systeem aanpassen"... Poeh, wat een moeite) Dat kan behoorlijk wat moeite zijn ja als je processen automatiseerd.En hier hebben we dezelfde policy. Stel je voor dat je 5000 medewerkers in dienst hebt, dan heb je dus al mutaties bij indienst / uitdienst. Laat staan als (we gaan er even vanuit dat een huwelijk gemiddeld 10 jaar duurt) dat je dus ieder jaar daar alle mutaties bij krijgt van mensen die scheiden en weer trouwen. Los van dat het totaal niet gek is wat het bedrijf doet, stellen wij er wel bij dat de getrouwdenaam als alias op een mailbox toegevoegd kan worden. En die maken we dan primair. En we veranderen een weer te geven naam. Maar het licht totaal aan het applicatielandschap van een bedrijf en de wil om dit te veranderen. Maar als je sterk afhankelijk bent van automatisering is het niet zo vreemd. Daarnaast is je stelling wat als een bedrijf je BSN gaat gebruiken als email echt totale kolder. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha