Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-10-2022, 22:55 door Anoniem

Ik heb het zo gehad met Ziggo. Ik kreeg bericht dat er een nieuw modem voor me klaar lag bij een post.nl ophaalpunt. Ik wilde dat nieuwe modem helemaal niet want het modem wat ik al had was een EPC3928AD (gewoon een Cisco Voice Gateway) dus ik heb telefonisch kontakt gehad en verteld dat ik dat modem gewoon wilde houden. Nee ik MOEST dat nieuwe modem ophalen en ik werd ervan verzekerd dat het oude modem het gewoon zou blijven doen. Niet dus, ik heb het nieuwe modem bij een post.nl ophaalpunt (nog geen 3 minuten van mijn woning) opgehaald en toen ik thuis kwam had ik al geen internet meer. Al mijn instellingen (waaronder VPN settings voor mijn werk) waren weg en ik kan ze in dat nieuwe **************t modem niet meer toepassen. Waar ik ZO van baal is dat me verteld is dat er NIETS zou veranderen en dat mijn oude modem het gewoon zou blijven doen en dat dit gewoon en grove leugen was. Ik ga overstappen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha