Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-10-2022, 21:03 door Anoniem

Door Anoniem: Wij hebben dat ook, sta je met je drie voornamen in het mailsysteem (Katholiek gedoopt). Hoe moeilijk moet het zijn om even aan de nieuwe medewerker te vragen hoe zijn naam in het e-mail adres moet komen? Geen excuus maar lui IT personeel en dito management is de oorzaak. Er is geen enkele wettelijke noodzaak voor. Als je een beetje groter bent, maak je geen accounts door "te vragen en even in te kloppen" . Dan heb je dat geautomatiseerd en gekoppeld aan een HR systeem . En dan is het opeens erg moeilijk om een ding "met de hand" te wijzigen als je "bron van waarheid" (HR systeem) wat anders zegt . Want je wilt (en eigenlijk : moet, voor audits) die koppeling/controles twee kanten op laten werken - er moeten geen zwervende accounts kunnen ontstaan van mensen die niet meer voor het bedrijf werken . (weg uit HR, maar account bestaat nog want de account naam is gewijzigd, of IT heeft met het handje een andere naam gebruikt voor een persoon ). Zorgen dat er een 1:1 relatie is tussen accounts ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha