Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-10-2022, 19:56 door [Account Verwijderd]

Door majortom: Door Anoniem: Door Anoniem: Als ik afgerekend heb, en het bedrag klopt op mijn bank app dan boeit het mij geen hol of het bij AH aankomt. Ik heb afgerekend. Bij de bakker heb ik ook geen garantie dat het bij de bakker terecht komt als ik contactloos betaal, maar dat is niet mijn probleem verder. Dat mag dan jouw gevoel zijn maar wettelijk is dat niet zo. Ze kunnen gewoon een invordering van het verschuldigde bedrag starten in zo'n geval. (aanmanen, incassobureau, etc) Daar is niets mis mee. Als de betaling daadwerkelijk niet is gedaan dan zul je dat alsnog moeten voldoen. Wel zal de leverancier in zo'n geval je erop moeten attenderen en een betaalmogelijkheid (bijv. overschrijving) verschaffen. Ik betaal altijd met de 'zware metalen' uit mijn portemonnee, of met behulp van m'n bankpas. Die zit ook in mijn portemonnee. Wat zou ik nu toch weer moeten met een aangeprate (sapperdeflap alweer een app) AH-APP? Ik snap dat niet. Heeft schijnbaar - heb ik mij laten vertellen - te maken met een óh ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha