Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-11-2022, 16:31 door Anoniem

De bank hoeft niks te redden, het is het slachtoffer dat zelf in de fout gaat in dit dossier. Hoe pijnlijk het ook is. Wie sociale media gebruikt - weet dat er misbruik kan en zal zijn. Voor je wat uitvoert moet je onderzoeken. Maar we zijn te nalatig, te slordig, te opgejaagd. Al die speeltjes onder de pers leggen - het zou veel mensen terug rust bezorgen. Spijtig - maar hier kan ik echt geen traan om laten. Het is ook goed dat dit hier voorkomen kon worden. De dag komt dat alle banktransacties flitstransacties worden (sommigen op EU-niveau willen dat!!!) - dan ben je je hele hebben en houden in seconden kwijt. Ik hoop dat men mij de optie laat om dat uit te schakelen. Liever 3 dagen wachten en tijd hebben om iets tegen te houden, dan dat ik gratis en voor niks geruïneerd kan raken!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha