Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-11-2022, 17:24 door Anoniem

Door rodejoost: ik zou zoiets ook graag willen zien om bij iedereen op zijn telefoon een mfa request te genereren. kijken hoeveel mensen hem accepteren. en daarna een stukje awareness creeren hierover. Je weet dat die zwakte er is in het systeem, je weet dat mensen de zwakte hebben om als ze geïrriteerd raken uit irritatie dingen gaan doen die ze beter kunnen laten. In plaats van dat inzicht te gebruiken ga je "awareness creëren". Zucht. Ik weet iets veel beters om je energie in te steken. Vraag je eens af of het mogelijk is om die irritatie te voorkomen. Is het bijvoorbeeld mogelijk om te voorkomen dat mensen gespamd worden met veel te veel van die verzoeken om een login te bevestigen? Bijvoorbeeld door als drie opeenvolgende van die berichten niet tot een login hebben geleid de vierde en volgende niet meer te sturen en daar pas weer mee te beginnen als de betreffende gebruiker de helpdesk heeft gebeld om te melden dat inloggen niet meer gaat. Qua awareness kan je mensen dan erop wijzen dat het zo werkt, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha