Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-11-2022, 16:28 door Anoniem

Door Anoniem: En om online te bankieren want POSTNL gebruikt sinds een tijd iDIN ter verificatie van je adres; iDIN is niet beschikbaar voor mensen die analoog bankieren (waarmee mijn POSTNL-account op slag waardeloos werd). Dat wist ik niet, waarom moet ik een account aanmaken als zij niet vertrouwen dat als je inlogt ook bent die je hoort te zijn. Zij spreken niet over twee factor. Dit is een voorbeeld van een "twee factor"-instelling die een koppeling verplicht stelt met een totaal andere digitale dienst, namelijk hoe je bankiert, dus met iets waar POSTNL a) niets mee te maken heeft en b) ook niet nodig heeft want je hebt al aangetoond door in te loggen dat je de eigenaar van je account bent. Het is dus een extra zekerheid voor POSTNL, die door haar wordt ingevoerd omdat ze dat blijkbaar mág en kán (iDIN is door de banken ingevoerd) - twee zaken die beide alarmerend zijn, voor je vrijheid (hoe bankier ik) en voor je privacy (wat ik bij een bank doe zou daar moeten blijven). De extra zekerheid voor ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha