Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-11-2022, 11:53 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Bedankt! Daar ga ik maandag meteen mee aan de slag, er liggen nog 3 "gelockte" telefoons in de kast. (ontgrendelcode onbekend na inlevering door inmiddels vertrokken medewerker) Je kon toch altijd al een hard reset doen? Deze bug zorgt er alleen voor dat je alle data behoudt. Nee het zijn Samsung telefoons. Als je een hard reset doet vraagt ie na de eerste opstart weer om de vorige unlock code. Daar voor in de plaats kun je ook het Google account+wachtwoord invoeren. Als je beiden niet meer hebt is het einde verhaal, tenzij je hem tegen betaling en met een hoop gezanik door de servicedienst laat unlocken. Vroeger wel eens een truuk gezien met een USB stick en OTG kabel maar dat werkt al jaren niet meer. Ongetwijfeld doen ze het bij de servicedienst ook zo, maar wie heeft de benodigde files? Overigens bedenk ik me inmiddels dat we niks hebben aan deze bug want dan kun je hem wel unlocken maar dan kun je nog niet de code veranderen (dan vraagt ie de vorige code).

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha