Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-11-2022, 21:21 door Anoniem

Door Anoniem: Niet vergeten dat kantoren verdwijnen en radeloze ouderen de digitale bank door hun strot wordt gedouwd. In de tekst valt niets persoonlijks op te maken over het slachtoffer maar ik durf te wedden dat het slachtoffer in de 50+ categorie valt, waar het vaak op gemunt is omdat zij zich niet altijd kunnen vinden in hedendaagse techniek. Tot dat de telefoon over gaat met een nummerreeks dat identiek of bijna gelijkend is van de bank waar klanten een vertrouwensband mee hebben opgebouwd. Ik vraag mij bovendien af hoe de fraude cijfers eruit zagen in de giro bank tijden. In verhouding en vergelijking met nu. aantal klanten van toen en aantal fraude gevallen des tijds. Papieren overschrijvingskaarten inleveren bij de balie lijkt me voor deze doelgroep echt veel veiliger. Telefoonnummers zijn erg verschillend tussen de ING en Rabobank, dus je verhaal gaat niet op?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha